flytta

Idag har jag försökt mig på att länsa både IKEA och mitt konto, och jag måste säga, det var nära att jag lyckades. Shoppade en massa fint på IKEA och en massa mat på konsum, så jag ska nog överleva här på Sheriffen. Så det är det jag grejat med hela dagen, först shopping, sen inflyttning. Hade självklart hjälp med det, de som hjälpte mig var min fina familj. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan dem, tack så mycket =)
Allt är iofs inte riktigt klart, ska sätta upp några hyllor, gömma lite sladdar, diska lite mer, men det får bli imorgon. Är sjukt trött nu. Var bjuden till Sofia ikväll, ville så gärna gå, men hade saker att göra, djävulsk huvudvärk, så jag stannade hemma. Lite tråk så, men vad ska man göra liksom. Nu blir det att bo i min bäddsoffa innan det blir dags att sova, första natten i eget boende. Får se hur det går ;)



Det jag ser just nu, min fina tvmöbel, den har jag velat haft länge länge =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kommer få så fint:) Å vi gör allt för dig=) Nästan...;)

2009-05-02 @ 21:50:43
Postat av: Frida

åh det ska bli kul att spana in sen hur du har fixat iordning!! :)



jag tycker att tisdag låter jättbra så det kan vi bestämma! hörs mer om det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback