fredag 15 maj 2009

Idag skulle jag få besök av mamma och hennes "tjej"gäng som hon kallade det. Jag trodde först att det var mamma och mina mostrar. Jag hade lite rätt. Det var mamma, moster I, kusin S, kusinbarnen V, M, A & S. Underbart skoj. En riktigt överraskning med må jag säga. Vi fikade lite här hemma hos mig och V var väldigt förvirrad, hon förstod inte vart mitt sovrum var :P
Sen åkte vi till IKEA. Jag fick lite saker av mamma, aldrig fel =)
Sen åkte jag hemåt igen och till jobbet. Nu sitter jag framför Så ska det låta. Imorgon blir det GBG.

Dagens kommentar stod kusinbarn Sebastian 2 år för:

"Jag kan inte säga Thomas, för svårt namn"

Kommentarer
Postat av: Mamma

Han är "våran" going han..:D

2009-05-15 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback