fredagen då allt händer..

.. och jag sitter hemma. Har jobbat idag, så kunde inte vara med på A-lags (!) matchen, jag kunde inte åka med och överraska Frida och jag kunde inte åka med och grilla hemma hos Jessica...Eller jag fick ju komma efter jobbet om jag kände för det. Men jag är så sjukt trött, så är inget roligt sällskap för någon just nu ändå, så håller mig hemma framför tvn med mitt naturgodis. Blir tidigt i säng, ska upp och plugga imorgon. Blir plugg hela veckan nu. På fredag är det redovisning.

Kommentarer
Postat av: Doris

Dagens skämt, Alaget? Möjligen i E-lag. Ni verkar ju ha många olika lag med olika bokstäver..

Postat av: Sofia

fan va sjuk människa som kommenterat! Klart du platsar i Alaget :) Btw har du sett min nya blogg?;)

2009-05-30 @ 00:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback