jobb jobb

På jobbet, framför mig ligger två listor som ska in i datorn. Brevid mig ligger några norge sedlar, som kanske ska iväg, annars tror jag att jag är klar. Najs. Men eftersom jag är paranoid vågar jag mig inte hemåt fören halv 8 som tidigast. Man vet ju aldrig det kan ju komma någon lite senare. Som nu tex, nu kom det ännu en mapp, vilket innebär att jag har lite till att göra. Så får väl slita mig ifrån datorn. Men det är ju inte fel med en liten paus heller =) Sen när jag kommer hem ska jag ta tag i mig och mitt boende. Diska och påbörja städningen inför fredag. Hur det kan bli så stökigt på ett rum som är så litet är en gåta...Och imorgon ska jag göra mitt yttersta för att få lite fler tvkanaler.

Nej nu får man jobba lite igen. Så man överlever juni månad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback