lite tankar såhär en fredagsförmiddag i brist på annat

Hamnade här istället för stan. Har läst lite mer nu, ska inte läsa om yttre och inre effektivitet, kriser/risker, förändringar eller något som har med organisationskommunikation att göra fören det är dags för omtenta, det känns som om den kommer komma nu...nåväl. Ska göra mitt bästa nu iaf, och hoppas att det räcker till G.

På tal om tennis, så har jag kommit på att jag egentligen inte ska äga några tekniska saker, allt går ju bara sönder.
Det senaste året har min stereo, tv, kamera, mobil gått sönder och min substitutmobil sjunger också på sista refrängen. Varför kan jag inte bete mig när det gäller tekniska saker? Menar, det är ju inte de billiga precis...Och så har jag tappat bort min internetsbank-dosa (eller vad de nu heter). Bra gjort Angelica...
Men har iaf kommit på den briljanta idén att köpa en ny mobil till mig själv efter löningen i maj, en lite försenad födelsedagspresent till mig själv. Och en ny kamera måste inhandlas innan sommaren och Hultan.

Vaknade förövrigt av ett sms, SOFIA MARIA ALFREDSSON, varför skicker du sms så himla tidigt för?? Alla är inte glasblåsare som är upp i ottan! I sms:et, blev jag kallad gris, en gullig gris, vet inte riktigt hur jag ska tolka det? Bra/Dåligt?
Men nej Sofia, jag har inte svininfluensan.....

Regnar gör det också, har varit väldigt underligt väder det senaste i Ktown, tidigt på morgonen är det sol, sen när man vaknar till liv är det regn och sen på eftermiddagen/kvällen sol. Hoppas det blir så idag med, sol ikväll alltså, inget roligt att grilla i regn....



Snart.....

Kommentarer
Postat av: Sms

Akta dig för svininfluensan när du är en sån gullig liten gris ;)

2009-05-08 @ 16:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback