me like

Känns bra nu. Snart sommar. Överlevt det första året på universitetet (har iofs två uppgifter kvar, men ändå). Känner att min utbildning är rätt. Har jobb. Trivs bra i Ktown och min nya lägenhet. Gillar sannerligen mina klasskamrater. Trivs bara bättre och bättre i Råtorp. Fyller snart år, 21, ska firas med fina vänner, god dricka och bra musik, Melody Club på Arena. Campusfesten närmar sig. Likaså min första lagfest med RIK. 4 veckor semester i sommar, då blir det kusten och sjävklart den efterlängtade resan till Hultan med Frida. Nollningen i höst kommer bli så rolig så. Ska se Pink i höst.



Var uttråkad i väntan på bussen, tog då kort på mina skor, ett perfekt
tidsfördriv måste jag säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback