reservmobilen till min reservmobil har kommit fram

Jag är så himla bra ibland. Lyckades glömma min laddare till mobilen hemme i Billingen, men som tur var ställer Berit upp. Berit har varit avstängd sedan juldagen 08. Satt och läste lite sms, har ju bara en massa fylle-sms på den. Lite små roligt så. Hade en massa rolig från Sofia ;)
Så nu blir det att köra på rosa mobil fram tills dess att jag får tag i min laddare. Så jag hoppas pappa kan ta med den upp på fredag :)

Idag är det soligt och fint i Ktown. Det ska jag fira med att städa. Ska nog ge mig ut på en promenad med. Sen jobb och efter jobbet ska jag hem till kusin Malin. Trevligt =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Inte mig Sofia väl? Jag skickar aldrig fylle sms. Och jag var delvis nykter på juldagen!

2009-05-13 @ 20:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback