vilka problem man har....

Jag kommer nog lägga det gråa håret på hyllan, iallafall för tillfället, ska dock prata med frisör Marit innan jag bestämmer mig. Men jag har tänkt lite realistiskt på det hela, och de kommer nog inte gå så bra att få det så som jag vill ha till sommaren. Så nu är den stora funderingen, what to do? Är lite inne på svart, även om jag flera gånger sagt att jag aldrig mer ska färga håret svart i och med de stora problemen och ångesten jag hade när jag försökte få bort det svarta. För annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vilken hårfärg ska man satsa på?


Blont?

Svart?



Brunt med en hel del slingor?



Brunt med lite mindre slingor?


Mörkbrunt?


Lila-aktig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brunt med lite mindre slingor, INTE SVART.

2009-05-08 @ 09:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback