All the lonely hearts in London Caught a plane and flew away

Jag håller på att peppa mig själv till att flyga. Kommer inte flyga än på ett bra tag, men lika bra att börja i tid. Jag vet inte riktigt hur man egentligen ska göra för att övervinna en rädsla, så jag kör på mitt egna lilla sätt. Det går ut på att googla London och kolla på allt man vill se när man kommer dit. Och jag ska dit, för i lördags på Ikea sa pappa "Vi åker till London du och jag". (Och muntliga avtal är lika bindande som skriftliga) Var inte så svårt att övertala honom som jag trodde. ;)

Det är lättare att skriva i bloggen, för då finns det kvar och alla kan se, på något sätt känns det mer äkta då, mer på riktigt, svårt att förklara, och sen kan jag ju alltid gå tillbaka och peppa mig själv genom gamla pepp-inlägg.

Jag mår fortfarande dåligt vid blotta synen på ett flygplan, MEN, denna känsla försvinner faktiskt när jag tänker på vad som väntar efter flygningen. Det är värt det. Lätt att säga nu kanske, men det är så jag måste tänka. Det är 2 timmars flygning. Jag har flugit längre förr. 2 timmar, det är inget, det är 4 avsnitt av Vänner. Två avsnitt av House. Det är halva Sagan om Konungens återkomst den förlängda versionen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ps, du har faktiskt överlevt två flygresor! Så den tredje kommer gå fint! Vilken tur att du kommer vilja flyga snart, vi i skogen ska ju på charteresa tillsammans i framtiden :)

2009-10-20 @ 15:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback