i am the lizard king. I can do anything

Idag har jag varit mer aktiv och pepp än igår. Morgonen började tidigt med ett sms, det gjorde det även igår (note to self; berätta för mina vänner att jag är en student och inte en mjölkpiga som är uppe i ottan), hur som
helst, gick på en långpromenad, hade tänkt att springa, men hade lite ont i halsen, så det blev promenad. Sen hem och dona lite, över till Frida där jag fick med mig Rhys Darby Live och Flight of the Conchords live. Underbart! Skrattat högt och länge. Aldrig fel. Tack tack!
Och idag, äntligen, fick jag upp min tredje tavla. Haft de två med the Rat pack och Sean Connery länge. Och idag fick jag tummen ur och fixade iordning den sista med Jim Morrisson.





Kommentarer
Postat av: Frida

myyyycket snygg tavla!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback