I know the girl felt all alone, till the Hitsville hit U.K.

Hade sjukt kul igår. Känns bra idag med. Härligt. Många punkter..

Idag har det inte hänt allt för mycket än så länge. Fixat med bilder från gårdagen på FB, ska snart ta tag i tjejkvällen bilderna. Men det är ju mycket, så det får blir om en stund. Lat som jag är.

Idag spelar DLIK match hemma och jag är inte med. Var mitt egna val, visst är det tråkigt, för det betyder ju att jag redan har spelat min sista match på Ekhagsvallen. Men jag orkar inte åka upp och ner som en jojo, eftersom jag måste vara tillbaka i Karlstad imorgon igen. Så jag valde att stanna i Karlstad och ta tag i min lägenhet som ser ut som en krigszon.

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback