I'm the pretty prince of parties, You're a tasty piece of pastry

Föreläsningen idag blev inställd. Hade tänkt att plugga lite ändå, men sen slog jag, Sanna och Frida våra Globala huvuden ihop och bestämde oss för att det var roligare att se på Flight of the Conchords. Sagt och gjort. Jag och Sanna gick till Frida där vi såg på första halvan av säsong 1. Tror att Sanna blev frälst.
Nu har det blivit lite mat. Ska snart ta tag i disken och sen blir det fotbollsträning. Ute. Gräs. RIKTIGT gräs. Underbart.
Ingen skola imorgon heller, så då ska jag plugga här hemma. Och städa. Och jogga (missade ju de 3 km som jag skulle ha gjort igår). Sen kommer pappa och fixar med min cykel och sen åker vi mot Billingen och tacoskväll med hela familjen.

Om 10 minuter är det Little Britain USA. Detta blir en underbar tvdag måste jag säga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback