när man låter tankarna vandra samtidigt som fingrarna går över tangentbordet

Sitter på jobbet. Har jobbat hårt idag. Nu är det nog inte så många bilar kvar tror jag. Får se när de dyker upp. Är ju flottrace nu, hoppas de går bra för KRAMA och Inferno. Kan ju inte gå så mycket sämre än förra året dock ;)
Så fort jag är klar här blir att hoppa upp på cykeln och cykla hem i tour de france-fart och sedan byta om och sen hitta en förfest innan det blir Nöjes. Blir nyktert för mig idag. Har inte råd med något annat. Kameran var dyr och jag vill gärna kunna äta lite också. Sen ska jag ju till mamma och pappa i helgen också, inte gratis att ta sig dit. Så det blir nyktert idag. Men kommer säkert ha skoj ändå :)

Har inte så mycket att göra just nu, så skriver på. Troligen väldigt ointressant, men som sagt, har inte så mycket att göra.

I helgen ska jag alltså hemåt. Fullt upp. Färga håret. Laga datorn. Få musik och film. Spela fotboll. Packa med mig lite extra saker hemifrån till Ktown. Låna kameraväska. Träffa vänner (de vet jag inte riktigt, men ska försöka). Hälsa på hos mormor och hos farmor och farfar. Inte sett dem på länge. Sverige spelar VMkval.

Ja, jag har lite att göra i helgen. Saknar min säng med. Och mina föräldrar och min bror. Vet inte när jag var hemma senast. Hmm, två veckor? Inte så himla länge egentligen. Men efter hösten kommer jag vara här uppe mer iochmed att jag slutar i DLIK och inte har några matcher eller så med dem. Förhoppningsvis kommer jag ha matcher med RIK på helgerna istället.

Imorgon ska jag förövrigt ta tag i beach 2010 igen. Springa springa. Och så ska jag verkligen ringa hyresvärden. Måste ha fler tvkanaler! Skulle ha gjort det igår egentligen, men kameran var roligare än att ringa. Och idag har jag hängt på stan med Sanna och Sofia. Och lekt med kameran. Mycket nytt att lära sig. Inte världens mest avancerade kamera precis, men jag gillar min Daffyd, det är kamerans namn, Daffyd Thomas.

Nej nu får jag väl se om de finns något arbete som ska utföras.


Amir posen som mamma kallade den....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback