Vi två hör hemma I ett rum med inga andra, Om jag var tio år yngre Skulle jag inte behöva dig längre

Oh va bra Gangsta kämpade på igår. I musicquiz alltså, vi kom 2a. Inte fy skam det inte. Var delad 1a, men åkte ut på utslagsfrågan. Nåja, det var en rolig kväll igår ändå.

Idag blir det inget jobb, Linn var snäll nog att ta mitt pass idag så jag kan vara med på tjejkvällen ikväll.
Så har lite saker att göra idag. Komma på något att äta under kvällen, något att dricka, vad jag ska ha på mig, (dresscode är klänning eller kjol), sen ska jag packa, städa iordning lite, be för att Marit jobbar imorgon så jag kan klippa bort burret, springa runt på stan med Thea och allmänt grejande står på schemat.


Gangsta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback