and she sat there softly singing

Än så länge har jag lyckats med att ge mig ut på en löptur, duschat och fixat frukost, städat plockat under högarna med kläder som länge har ockuperat mitt golv, läst igenom ett av två kapitel till föreläsningen idag och bokat biljett till Göteborg den 22a maj. Vilket innebär att jag kommer spendera min 22a födelsedag på västkusten och Sveriges finaste stad. Inte mig emot. Får styra kalas på fredagen den 21a här i Ktown. Men det ligger ju några dagar framåt i tiden.

Löpturen idag blev inte speciellt lång, benen värkte från träningen igår och kroppen var trött av några timmar för lite sömn, men blev väl ca 30 minuter effektivt löpning iaf.

Nu kommer Frida och vi ska plugga lite innan det bär av till skolan.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ahh, 21 kommer vi då;))

2010-04-13 @ 13:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback