Death or glory becomes just another story

Mitt projekt, Göteborgsvarvet 2011 som börjades idag, har redan stött på sitt första problem. Nämligen mina hälar. Skavsår. Jag kan ju inte direkt påstå att jag är så chockad precis. Hade lite känningar efter match och träning, fotbollsskor är aldrig skoj att ha på sig. Och idag när jag, Sanna, Frida och Sara gick hem från skolan, japp, så hurtiga är vi, var riktigt varmt och skönt med men mer om det sen. Det var då det började göra ont och nu har jag två röda hälar. Det är tillfällen som dessa då jag tackar för compeed.

Men vi gick alltså hem från skolan. Skönt. Vi avslutade promenaden nere på torget med varsin Daimstrut. Inte fel någonstans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback