hermit the frog

Idag har det varit skola och det har varit KFF.

I skolan var det föreläsning och lite diskussion. Mitt i diskussionen så fick Sanna för sig att de skulle vara roligt att mixtra med min stol som slutade i att jag föll framåt, blev livrädd och hela diskussionen stannade upp och rummet blev helt tyst. Jag ska dock få min hämnd. På ett eller annat sätt.

Kvällens KFF var Jessica värdinna för. Det blev I taket lyser stjärnorna. Sorglig film. Men det var en trevlig kväll.

Nu är jag mindre glad, men har sett lite Cougar Town och nu Christine och kommer nog avsluta kvällen med något av John Cleese. Så nu är det påväg upp upp.

Ge. Mig. Resö. NU!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Re:"Ge mig Resö NU" står i kö för bryggplats

2010-04-28 @ 13:37:17
Postat av: bryggkommitéen Resö

Ansökan om bryggplats, avslås.

Pga släktet Jansson/Widéns vilda partyliv vid kajen i fjol sommaras. Medlemmarna anser att Resö hamn inte ska bli "västkustens Sandhamn".

Tack för din ansökan, välkommen åter!

2010-04-28 @ 14:46:31
Postat av: angelica

Pappa: det låter hur bra som helst det :D



Sofia: Sch. Bara schhh.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback