It's calling out for blood and we must quench its thirst The night is calling all it's dusky children back to work

Igår var det som sagt jobbfest. Vi var en tapper liten skara som förfestade hos Anna, det blev ölspelet, våghals 2 och en massa prat. Himla trevligt. Efter detta blev det Ankan och jag följde med, men samtidigt som min hals och huvud började värka, avtog mitt pepp. Jag gick hemåt vid 1, samtalade med Emlan och åt BK.

Även om min kväll slutade tidigare än de andras hade jag ändå väldigt väldigt roligt!
Mina kollegor är världens bästa.

Idag har jag hunnit med att bädda nytt i sängen, sorterat tvätten som strax ska tvättas, läst några kapitel ur Den förlorade symbolen i solen på balkongen, frukost och allmänt plockade i lägenheten.
Sen blir det inte mycket mer idag. Min hals är inte min vän, inte heller är mitt huvud eller näsa det. Tvätta några timmar sen blir det full on kurering.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback