framtiden...

Var nyss inne på en släktings blogg, hon pluggar i LA.
Och det fick mig att ångra att jag inte försökte komma utomlands under min fria termin nu i höst.
Jag har bara sökt kurser här i Ktown.

Men jag vet i alla fall, att när jag är klar här, maj 2011, så vill och ska jag ut och resa. Flygrädslan kan ta sig. Jobba eller studera utomlands lockar något fruktansvärt just nu.

Jag har ju varit inne på att läsa tyska igen, och nu hittade jag en tyskakurs i München. Hittade förövrigt en massa roliga kurser på EF's hemsida. Beställde hem lite broschyrer. Inte för att detta är något som kommer hände inom den närmsta tiden, det är ju trots allt över ett helt år kvar, men tiden går sjukt snabbt, så det gäller att ha lite planer i beredskap.

Någon som vill med på äventyr i den stora världen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA och jag har tjöta på dig i tre års tid minst...

2010-04-21 @ 02:16:39
Postat av: staf

ta mig härifrån nu! Åker med var som helst!

2010-04-21 @ 10:10:06
Postat av: angelica

Men under de gånger du tjötat om det fia så har jag jobbat eller pluggat. Det passar inte riktigt med planeringen, men efter augusti 2011 så är jag fit for fight och redo, om du kan vänta så länge =)



Staven. Du är ju så gott som klar du ju! Men vi måste ju, någon gång, göra en skogen-resa!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback