And it's the first day of spring, the flowers are blooming Drum Boom bass and the party is booming

Imorgon kommer det finnas pengar på kontot. Och aldrig förr har det varit så behövligt.
Det ekar överallt där det kan eka. På mitt konto, i min plånbok, i min kyl och i mitt skafferi.
Det som är störande är att jag inte kommer ha någon tid att fylla på mitt skafferi eller kyl på riktigt fören söndag typ. Storhandla står på schemat nämligen.

Träningen idag gick väl inte allra bäst. Orkade inte ge allt, men det visste jag ju att jag inte skulle göra. Så det var ingen toppen träningen, i alla fall inte om man ser på min prestation. Men att träffa laget är ju aldig fel. Och imorgon vankas det festligheter med nämnt lag. Trevligt.

Nu ska jag se på SVT, händer inte allt för ofta ska jag erkänna, men idag visas Flight of the Conchords: Bakom kulisserna, som Sabina berättade för mig. Och det kan ju inte bli fel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback