what became of the dreams we had

Då och då hamnar jag i läs-perioder. Dvs att jag läser böcker som om de inte fanns någon morgondag. Jag gillar dessa perioder, för jag gillar att läsa. Och nu är jag i just en sådan period. Och tur är väl det, har ett antal böcker jag har påbörjat men inte avslutat. Den förlorade symbolen är inne på slutspurten, likaså Feel,, har påbörjat Karriär och köksbesvär, My Booky Wook  och Redemption song. Jag har att läsa. I och med min "nyfunna" kärlek till böcker kunde jag inte hålla mig utan klickade hem ett par nya. En av mina favorit böcker, Three men in a boat och Mitt liv, Micheal Parkinsons biografi.

Som sagt. Jag har att läsa, och jag gillar det verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback