where did all the love go

Var riktigt bra igår (hur kan de bli annat med en cykel på köpet?) och jag var relativt pigg när jag vaknade imorse. Då var det bara upp och iväg till planen för jobb där. Kratta kratta kratta. Vi krattade järnet i flera timmar. Innan det var dags att åka hemåt, slänga i sig mat och sedan gå ner till Score och bowla med laget. Jag hann inte vara med på hela bowlingen, min buss gick vid 5 och vi var lite försenade, men under tiden som jag var med hade jag riktigt roligt!

Den bussen som jag var tvungen att hinna med var buss 800 med slut destination Åmål. Jag åkte alltså hemåt idag. Var inte tänkt så, men under tiden jag krattade kom jag på att jag inte hade några planer för kvällen eller imorgon på dagen, så tänkte, varför inte åka hemåt. Roligare att uggla tillsammans med mamma och pappa än att uggla själv. Så jag bokade biljett hem. Efter att jag bokat biljetten fick jag en inbjudan till fest och på bussen hem fick jag sms om att jag kunde vara med på matchen imorgon.

Min hemfärd blir alltså kort. Men jag behöver detta. 15 timmar i Billingen är bättre än inga timmar i Billingen, som jag brukar säga.




Kommentarer
Postat av: ankan

CYKEL PÅ KÖPET, det gillar vi! :D

2010-04-24 @ 22:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback