You stick to your yogurts I'll stick to my apple pie

Hade igår en mycket trevlig kväll som innhöll inflyttningfest hos kusin, med kortspel, skratt, tjat och musik och Dalia som följd på detta. På Dalia var det inte lika mycket människor som jag trodde det skulle vara, men de var ändå helt okej. Lite dans, lite tjat och lite mingel.


Vaknade upp till solsken och åkte snart efter det till Långed, där jag träffade Jenny och Amanda på den årliga Påskparaden. Vi tog en långpromenad och hamnade hemma hos Sofia där vi satt och pratade om allt och inget i solen innan vi åkte hemåt. Hemma väntade en underbar påskmiddag hos mormor. Inga onödiga saker såsom köttbullar, Janssons eller korvar. Nej. Det bjöds på stekt makrill och potatis med mormors kanelbullar som efterrätt. Underbart gott.


Nu hade jag tänkt tvätta lite och sen försöka få ner lite ord på essän. Men jag är sliten efter gårddagen. Så det blir Lost med lite påskgodis och sen får jag rycka upp mig och skriva. Men nu som sagt, Lost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback