Her beauty in the moonlight overthrew you She tied you To a kitchen chair She broke your throne she cut your hair And from your lips she drew the Hallelujah

Egentligen har jag väl varit relativt effektiv idag. Tvättat och hängt upp tvätt. Bakat muffins. Läst i min bok om mänskliga nätverk. Fått bord och stolar till min balkong. Provsmakat muffins. Nördat Eddie Izzard på youtube.

Nu är det två timmar kvar till klockan slår fotboll. Innan dess ska jag ha plockat upp alla kläder och verktyg (när man bakar muffins behövs nämligen en hammare) som ligger och skräpar på mitt golv och så ska jag ha lyckats med bedriften att laga middag.

Lugg...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vad blev det för bord och stolar?

2010-08-12 @ 17:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback