I wrote a letter in my mind but the words were so unkind about a man I can't remember I don't recall the reasons why I must have meant them at the time Is this the sound of sweet surrender

Men vilken rolig lördagskväll. Tvn på mute eftersom det bara är skräp, mår illa av chipsen och godiset, har inlett svaret på den första av åtta frågor i historian och jag är redan trött på det, detta kommer gå bra.

Jag vill gå och lägga mig i brist på annat att göra, men är hur pigg som helst, så det kommer ju inte gå bra, borde väl skriva mer på frågorna MEN det är ju trots allt lördagkväll och belysningen i min lägenhet är inte den bästa (ja jag skyller på ljuset, jobbigt att läsa i boken då ju)(och nej, sitta ensam i köket och skriva lockar inte speciellt mycket, då kan jag ju inte ens se skräpet på tvn).




Kommentarer
Postat av: Cheap Jordans

thank you for posting . please do more good article.i like it so much .I will always follow it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback