I'm not perfect but you don't mind that do you? I know you're there to pull me through aren't you?

JAG ÄR GLAD!! (ja exakt, versaler och två utropstecken, så glad är jag).

Jag gick ut på min lilla joggingrunda, blev ca 4 km, men sen har jag ju inte tränat på hela sommaren heller, så är nöjd. (sen skyller jag på att det var sjuk motvind också, det blåser visst en del i Karlstad idag) Hur som helst. Jag har inga skavsår!! Jag kom hela 4 km utan skavsår. Vilken glädje. Visst kände jag av det lite, när de var ca 500 meter hem, men det är bara lite rött, inga blåsor, ingen hud som saknas. Oh så glad jag är =)

Jag upptäckte idag att Rena rama Rolf visas på tv4.

Min interneträkning stämde inte, nu behöver jag bara betala hälften av det som var sagt.

Sen har jag även fått i uppdrag att promota en av mina vänninors bloggar (hon vill vara anonym), om jag länkade hennes blogg här på min blogg, så skulle hon uppdatera ofta sa hon. För uppdatera ofta när det gäller bloggar är inte hennes starkaste sida.Så här är den,
den lite hemliga bloggen och den är fanimig helt otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback