My momma made me join the hygiene squad The money's bad and the hours are odd They make me work double And they make me work hard

Vaknade klockan 9 av ett sms från bror, "Vamos ala playa!!", han och Sabina är ju på Rhodos. Vissa har det bra. Somnade om direkt, vaknade av alarmet halv 10, stängde av och somnade om direkt och vaknade halv 11. Jag är så trött, men bara två dagar kvar med penicillin.

Idag ska jag ner på stan, leta födelsedagspresent till tidigare nämnda bror, Sänna ska med också.

Igår var det den första fotbollsträningen för mig på flera månader, hade inte tränat sedan maj. Så det kändes i benen, konditionen och överallt. Idag är det att gå på't igen, inget jobb idag heller så det blir träning.

Jobb blir istället onsdag,torsdag,fredag. Jobbar varje fredag hela augusti. Men då kan jag ju vara med på fotbollsträningar i alla fall. Gäller att prioritera. Så kommer inte bli alltför många resor hem i Augusti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback