And so this is Christmas I hope you have fun

Igår hämtade jag ut min tenta. Det var ju två i en, en hemtenta och en salstenta, sen räknades poängen ihop och man fick ett gemensamt betyg för bägge. Jag fick G men det var inte många poäng över g gränsen. Men jag är jäkligt nöjd ändå med mitt betyg. För november var en jobbig månad. En hemtenta, en salstenta, ett litteraturseminarium i skolan, och utöver det jobbade jag typ mer än dubbelt så många timmar på jobbet än vad jag normalt gör på en månad. Jag fick in hemtentan samma dag som den skulle vara inne, man kunde vänta några veckor med att lämna in den, men jag behövde veta mitt betyg snarast och inte i januari. Jag var inte alls nöjd med hemtentan när jag skickade in den, men den kom in i rätt tid, och det jag hade skrivit räckte ju, men tror att om jag hade suttit lite mer med den hade det gått en aning bättre.

Jag är stolt över det jag klarade av i november. Det är inte ofta jag skriver så om mig själv, men nu gör jag det. Och för att belöna mig själv, blir det ett Nintendo Wii i mellandagarna.


Kommentarer
Postat av: Fia

Du som har festen sen med wii! :)

Postat av: angelica

you know it :)

2010-12-21 @ 21:14:38
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback