Dreams of santa dreams of snow Fingers numb

Idag träffade jag Erika, var ju min tur att bjuda på fika. King Creole. Lika gott som förra gången. Och lika trevligt sällskap så klart. Erika slutar på jobbet idag, flyttar ifrån Ktown och Haga och drar i vår vidare till Amerikat. Förhoppningsvis hinner vi med en fika till innan dess.
Efter fikat drog jag ner på stan för att hitta en outfit att ha på julafton, eftersom min klänning blev nedröstad. Hittade inga kläder alls, eller ja, jag hittade ett par strumpbyxor. Alltid något. Det var kallt att gå runt på stan i ett par tunna leggings. Men å andra sidan, känsel i benen är väl överskattat?

Nu ska jag diska och packa iordning det sista innan pappa kommer och vi beger oss hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback