snart kommer änglarna att landa

Det var hur trevligt som helst igår.

Bion var sådär bra, jag måste nog säga att jag gillade 6an mer än 7:an. Jag är inget jättefan av Harry Potter, men det känns som det är någon man måste se, såsom Twillight filmerna, även om jag skulle välja Harry Potter framför Twillight any time.

Efter bion var vi en sväng hemma hos Anna, där Katarina mötte upp oss. Vi satt och tjatade lite innan vi drog till Annas kompis som bodde på andra sidan gården. Där spelade vi två omgångar av "med andra ord". Först tjejerna mot killarna, vi vann. Andra gången hamnade jag med killarna, vi vann. Någon som ser den gemensamma nämnaren till vinsterna?

Sen hamnade vi på Koriander, där vi dansade lite och tjatade och skrattade. Sen var det nattmat på Sibylla. En fin fin kväll.

Idag var det tänkt att jag och Linn skulle åka skridskor, men jag sov lite väl lite i natt och min hals är inte min vän, så bestämde vi oss för att skjuta upp åkningen. Istället ska jag försöka mig på att göra lite duggor.

Och det snöar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback