There's no time to waste There's so much to celebrate

Veckan har bara börjat. Och jag är redan trött på den. Det får mer än gärna bli torsdag eftermiddag. Eller fredag morgon.

Mån-ons har jag skola på förmiddagen och sen jobb på eftermiddagen. Inte överdrivet roligt. På torsdag har jag en föreläsning, sen stan för att hitta något att på mig på jul. Hemma det blir städning, tvätta, packa och baka.

På fredag åker jag hem till Billingen där jag ska vara hela helgen.
Jag ska klippa mig i Åmål. Äta gröt och fira jul med Skogen. Julpynta med kusin hemma hos farmor och farfar. Våldgästa bror och våldgästa Emlan. Jag ska till Långed och gå på Tomtepromenad. Och slinga mors hår.

Och så ska jag plugga.

So much to do.
So little time.


Kommentarer
Postat av: Frida

alltså, inte okej att du åker hem varje gång jag kommer till karlstad :P

Postat av: angelica

eller så är det så att du åker till karlstad varje gång jag åker hem ;)



men det var ju jävligt typiskt då...attans :/

2010-12-13 @ 14:30:31
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback