What will your daddy do When he sees your Mama kissin' Santa Claus

Förra helgen så tappade jag min ena vante, någon som är chockad? Detta är inte helt okej med tanke på hur kallt det är. Jag har inte orkat köpa några nya, eftersom jag är så trött på mig själv som ALLTID tappar vantarna. Hittade ett par underbart sköna, som såklart kostade 250 kr. Varför ska alltid det som jag gillar mest vara det allra dyraste i hela affären?

Hur som helst. Jag rotade runt i mina lådor efter en annan vante, så jag kunde köra som förra året, ha omatchande vantar, i alla fall för ett tag, men då hittade jag faktiskt det sista paret jag köpte förra året. Då blev jag glad. Dock blev jag lite mindre glad när jag gick ut i ca -15 och upptäckte att vantarna var lite för tunna för den kyla vi har just nu, så får ändå köpa ett par tjockare i helgen, men jag är ändå glad över att jag faktiskt har ett helt par vantar. Som har överlevt i nästan ett år i min ägo. Det måste vara något slags rekord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback