Because I'm so clever But clever ain't wise

Igår var det cup som sagt. Långed spelade som Långed brukar. Mindre bra de första två matcherna för att sedan spela riktigt bra de två sista. De gick alltså inte vidare från gruppspelet, men de spelade som sagt mycket bättre i de två sista matcherna, vilket inte är fel.

Idag ska jag vara aktiv hela dagen. Ska hälsa på hos farmor och farfar, skriva på hemtentan, åka tillbaka till Karlstad, ska se om jag hinner hälsa på hos bror och Emlan också. Planen var att åka skidor också, men det är för kallt. Poängen med att jag ska vara aktiv hela dagen, är att jag förhoppningsvis blir trött tidigt ikväll och somnar fort. Jag ska nämligen ställa klockan på 03:30 i natt. Hurra. Så jag vill gärna ha några timmars sömn, får se hur det går i ett studenthus på en lördag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback