let me entertain you

Okej, så jag tog mig i kragen och ryckte upp mig. Jag skämde bort mig själv med att nörda Spotify. Diska och dammsög, plockade bort gamla papper och organiserade i min bokhylla, ägde lite på FFVII och åt lite kiwi. Nu är jag snart på väg upp igen. Men jag måste ju berätta vad som gjorde att jag hoppade av lycka. Jag gick in på RIK's hemsida och upptäckte att det är samling 04:45 på söndag. Då har man ju knappt somnat. Blir en favorit i repris från när man jobbade förmiddag. Fast det är på en söndag, och istället för att jobba ska jag ta betalt för rally-vm. Nåja, det ska nog gå bra det med.

 

Kommentarer
Postat av: Besviken läsare

Nu får det vara nog, efter flera års aktiv läsare får det vara nog. Internationell, javisst, men måste varenda rubrik vara skriven på utländska. Vårat modersmål är svenska och jag begriper inte varför du ska vara så trotsig. Nu får det vara nog. Och du det finns faktiskt svenska låttitlar.

/en med sorg i hjärta...

2010-02-10 @ 22:50:35
Postat av: angelica

jag lyssnar väldigt sällan på svenska låtar. men sure, nästa inlägg ska ha en svensk rubrik.

Postat av: Något mindre besviken läsare nu

Då ska jag läsa det inlägget med glädje!

/en med mindre sorg i hjärtat...

Btw när i stan kan du ju ringa!

2010-02-11 @ 01:35:06
Postat av: Anonym

* btw när DU ÄR i stan kan du ju ringa! (*Börjar bli trött)

2010-02-11 @ 01:36:01
Postat av: angelica

vilken tur att jag förstår vem det är även fast det inte står något namn,. men när jag är i stan ska jag ringa. bara för att jag är så snäll.

2010-02-11 @ 10:11:14
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback