Ten silver spoons coming after me One life with one dream on repeat I'll escape if I try hard enough, Till King of the Jungle calls my bluff

Hade en väldigt rolig kväll igår. Det var disneykväll med Frida, Thea och Sofia. Vi såg på Toystory, Aladdin och avslutade kvällen med Toystory 2. Jag skrattade en hel del. Ingen gör Disneyfilmer som Disney.

Ny vecka. Och denna vecka består av jobb jobb jobb och skola. Chefen ringde idag och frågade om jag kunde ta extra pass. Var inte så sugen på det då jag hade andra planer, men sen tänkte jag på att jag faktiskt snart flyttar och behöver lite nya möbler, så denna månaden ska jag jobba så mycket jag kan. Vuxenpoäng?
Sen på fredag ska jag hem. Hem till Billingen that is. Har inte varit där på en månad. Har smått hemlängtan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback