When i'm drivin' in my car And that man comes on the radio He's tellin' me more and more About some useless information

Jag är så trött. Blir inte bättre av att jag ligger i sängen och halvkollar på tvn. Om jag somnar kommer jag bara bli tröttare sen när jag väl vaknar, jag är inte direkt gjord för att sova mitt på dagen, jag ska försöka hålla mig vaken hela dagen, så får det bli en tidig kväll ikväll.

Dagen har spenderats långt inne i de värmländska skogarna. Det är ju Rally nu så jag och några från laget stod och tog betalt av åskådare. Kom väl inga direkta mängder, men lite pengar fick vi allt in. Hann även se lite av själva rallyt. Förstår inte hur människor kan åka från Frankrike, Spanien, Tjeckien m.m. bara för att se detta. Så roligt var det inte. Men nu är det gjort och jag är trött och frusen. Ska försöka läsa lite McLuhan och varvar det med När änglar dör.

Nu, vindruvor och coca cola. Jag behöver en energikick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback