The girl in the cake Jumped out too soon by mistake, Somebody said the whole things half baked And Diamond lifts her glass and says "cheers"

hela dagen idag har jag bara velat åka hem. Hem till Billingen. Kan bero på att jag har ugglat själv i Igloon hela dagen. Inte gjort något vettigt. Åker hemåt om 1,5 vecka. Men nu kommer det nog gå lite bättre, skola och gym imorgon, jobb på torsdag och fredag, festligheter på lördag med karlstad finest och fotboll och disneykväll på söndag. Jag känner mig sällskapsjuk nu. Så det blir bra detta.

Och på tal om nollning. Det är ju himla roligt, speciellt när man inte nollas eller nollar själv. Är rätt glad över att jag, under höstens nollning, inte kommer bo i ett studenthus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback