A-well-a everybody's heard about the bird Bird bird bird b-bird's the word

Sitter ute på verandan och pumpar sommarmusik, nu spelas Paul Van Dyke. Kusin som önskade. Har svept några passoa drinkar och jag ska vara ärlig, jag är lite små lullig (skrev precis lugglig när jag skulle skriva lullig). Men är inte van vid de starkare drinkar som mor och moster gör.

Jag har även förlorat min färga-håret-på-resö-oskuld idag. Mitt hår är återigen mörkt och lila. Så som det ska vara. Har till och med den färgen jag letade efter i hela Karlstad men inte hittade där, men den fanns i Tanumshede, jag pratar alltså Purple Prestige. Min favorit lila!

Nu: Strömstad!

Inte den bästa bilden, men jag har varken tid eller ork att posera vant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback