KAOS

Fick mig en ny frill igår. Gick från att ha hår till att inte ha lika mycket hår. Så kort jag har nu har jag aldrig haft, vet inte riktigt vad jag tycker, från vissa håll ser det inte så annorlunda ut, men från vissa andra håll ser jag ut som en radikal feminst (fördomsfull, nej inte alls). Hur som, hår växer ut, och nu har man ju provat detta också.

Igår var det ju som sagt KAOS i Mellerud. Jag och Emlan trotsade regnet iförda gummistövlar och med paraplyerna i högsta hugg (även om de inte fick följa med in på området). Vi började kvällen hos Thomas flickvän Linda, där vi drack lite cider och tjatade för att sedan gå till Emlans arbetskamrat och festa lite där innan vi drog till området och såg The Sounds. Och de spelade bra. Träffade även kusinen igen, han dansade loss som aldrig förr.
Sedan sprang vi runt lite och spanade, hamnade i ett blått hus innan det blev The Ark, som även var den största anledning till att jag ville gå på just fredagen. Och de var bra. Så himla bra! De måste ses igen.
Efter allt var slut och vi hade ätit, hamnade vi på campingen med några från Stockholm, jag träffade även Rebecca som jag pratade lite med, alltid trevligt.
Var hemma ca 4 imorse.
Var en väldigt spexig afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback