tell me why i dont like mondays

Förstår att alla är sjukt intresserade av hur det går med min tand.
Jo det ska jag berätta, var ju hos tandläkaren idag och det gick väl bra antar jag. Tandläkaren tog en titt i min mun och konstaterade att "här var det galet", hon körde sedan in en spruta med munskölj och pressade in det mellan min tand och mitt infekterande tandkött, vilket gjorde rätt så ont vill jag lova. Kom därifrån ca 5 minuter senare, några 100-lappar fattigare, med pencilin, munskölj och en speciell tandborste. Nu kan jag inte stänga munnen helt eller öppna den speciellt mycket. Eller ja, jag KAN, men vill inte, det gör ont. Så nu tycker jag synd om mig. Missar träningen idag också. Så ska trösta med Twin Peaks. Längesedan nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback