vad jag pysslar med under semestern

Jag älskar tvserier. Jag skulle vilja följa en serie veckovis, men det klarar jag inte av, om det är en serie jag verkligen gillar måste jag nörda den. Och med det menar jag att jag måste se avsnitt efter avsnitt i rad, gärna samma dag. 
Jag har nördat många tvserier i mina dar såsom House, Sex and the City, Flight of the Conchords, Monty Python, Community, Cougar Town, Scrubs, Lost, Coupling. Ja listan kan göras lång. Just nu är jag besatt av Twin Peaks och the Office. Men framför allt Twin Peaks. Jag har nästan sett klart på säsong 1, så måste få tag i säsong 2 rätt så snart. Anledningen till att jag väljer den framför The Office, som är hur bra som helst, är väl för att man bara MÅSTE se nästa avsnitt av Twin Peaks, det är ju spännande och man vill inget annat än att ta reda på vem som dödade Laura Palmer.



Kommentarer
Postat av: AmAnDA utbränd sjuksköterska staf

Kolla på familjen mcayhan (ingen aning om hur det stavas med det uttalas typ så. Pussituss i gull! Ps. bli inte sjuksköterska, Pps bli ALDRIG sjuksköterska! Jag hann varken äta eller kissa på 10 timmar, himla härligt!!!

2010-07-15 @ 17:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback