You say you want a revolution Well you know We all want to change the world You tell me that it's evolution Well you know We all want to change the world

Jag vet inte riktigt vad som hände idag. Hade klockan på halv 8 så jag kunde ringa och få en akuttid till tandläkaren, det fick jag, ska dit halv 5. Men sen somnade jag om, och jag måste ha sovit djupt, vaknade vid 11 och hade två mottagna sms, jag vaknar annars väldigt lätt. Jag var nog tröttare än jag trodde.

Jag ska alltså till tandläkaren idag, känns bra att få kolla upp min mun, men det känns inte lika bra att jag måste betala för det. Men men, jag vill ju gärna kunna äta igen. Dock är det ju otroligt segt att jag fick en tid såpass sent, med tanke på att idag börjar fotbollsträningen i Karlstad. Det är sådär osäkert om jag kommer hinna upp i tid. Typiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback