My generation is zero I never made it As a working class hero 21st Century Breakdown

Direkt efter jobbet igår cyklade jag till Gubbholmen, för att i alla fall hinna vara med och fira Frida några timmar. Det var trevligt. Satt på filtar i gräset och pratade, några spelade kubb andra sparkade på en boll. Jag velade hela tiden fram och tillbaka om jag skulle med ut eller ej, men valde det mest ekonomiska och gick hem.

Idag började dagen med att jag och Sänna satt på uni och skrev presentation. Efter en timmes hårt (nåja) arbete så tyckte vi att vi förtjänade en glass. För min del blev det magnum gold, och jag var inte imponerad. Sen drog vi runt på stan en sväng, kom hem med lite saker inför morgondagen, såsom dricka och tröja.

Sen var det några timmars jobb och nu ser jag på Mord i Sinnet. Råkade ju köpa hem boxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback