Started at the age of 4 My mother went to the grocery store Went sneaking through her bedroom door to find something in a size 4.

Dygnet i Göteborg har varit underbart.
Sol och lagom varmt, förutom på natten, då var det lite kyligt.
Vi var inte ute och härjade allt för mycket i stjälva stan, vi spenderade mest tid i Sabinas lägenhet och självklart inne på Ullevi.
Ingen av oss är sådana hardcore fan att vi ville trängas, så vi stod rätt långt bak, men ändå så att man kunde se scenen. Inte fel alls.
Johnossi var bra, de spelade Roscoe och jag vad mer än nöjd. Joan Jett spelade de två låtar jag kunde, men hon är kult så det var spexigt att se henne live. Green Day var underbart bra. De var några låtar jag inte kunde, men det gjorde inte speciellt mycket, det var bra. Ack så bra.
Nattpromenaden hem var väl inte den roligaste, kallt och ont i ben och fötter, men vi kom hem till slut i alla fall.

Idag var det hemfärd. Jag, Niklas och Patrick hoppade på bussen som tog oss till Åmål och Karlstad.

Efter 23 timmar och 55 minuter i Göteborg är jag nu tom på krafter. Jag ville ge mig ut på en joggingtur, men mina ben vill inte bära mig. Får se om det blir ändring på det senare. Borde plugga också. På tisdag ska rapporten vara inne och hemsidan redovisas. Ge mig ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback