The river was deep but I swam it Janet The future is ours so let's plan it Janet So please don't tell me to can it Janet I've one thing to say and that's Dammit Janet I love you

Det var molnigt och blåsigt på Resö, blev ingen tur med båten som planerat. Istället åkte jag, Sabina och Andreas till Grebbestad och åt mat och gick runt på bryggan.

Nu är jag hemma i Billingen igen, imorgon ringer klockan tidigt, med betoning på tidigt, för att åka mot Karlstad och vardagen igen. Jobbar nämligen alla kvällar denna vecka. Fick tre extra jobbpass och det kan jag bara inte tacka nej till.

Nu sitter jag och tittar på VM och som alltid när det vankas fotboll på tvn, googlar jag spelare. Har idag lärt mig att Tysklands Thomas Müller bara är 20 år och att Wayne Rooney var otrogen mot sin fru för några år sedan. Fotboll är lärorikt.


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag som ville se fotboll med dig.. buhhu

Postat av: angelica

Jaa vi skulle ju ha VMkvällar i sommar ju..Så segt att jag bara jobbar kväll :/

2010-06-28 @ 10:22:34
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback