You're a good soldier Choosing your battles Pick yourself up And dust yourself off And back in the saddle

Om en timme ska jag göra något jag inte gjort på över ett år. typ. Jag ska träna med Långed. Det ska bli en lugn och teknisk träning har jag fått höra, men det spelar ingen roll. Jag ska få träna med mitt gamla lag som jag har saknat något helt otroligt. För även om jag trivs bra i Råtorp, vilket jag verkligen gör, så är det inte Långed. Men det är klart, har spelat över 10 år i Långed och 2 år i Råtorp, klart det blir skillnad, och så skyller jag på mitt jobb att jag inte kan träna så mycket som jag vill med Råtorp, det gör också skillnad. Hur som helst. Jag är glad över att få kunna hoppa in i min (läs pappas) lilla bil och återigen kunna åka till Ekhagsvallen, även om det bara är för en kväll. Jag vet inget annat lag som har så bra sammanhållning som vi har i Långed, även om jag inte längre är medlem i klubben, och inte spelat med laget på riktigt på nästan två år, så är jag ändå lika välkommen på träningarna, lagfesterna och spelkvällarna. Nu ska jag leta upp min gamla DLIK-tröja och börja dona inför träning. Känns bra vill jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback