Don't let the stars get you down Don't let the waves let you drown

Jag skulle vilja lägga upp massvis med bilder.
Jag skulle vilja skriva ett inlägg om Stockholm.
Men jag är trött. Jag är så trött att det är en utmaning att hålla ögonen öppna.
På jobbet kändes det som om att jag drömde. Att inget jag gjorde egentligen hände. Underlig känsla.

Men det jag kan säga om Stockholm var att det var en helt underbar resa.
Och MIKA. Jag är kär. Jag vet inte hur jag annars kan förklara hur underbart det var.
Det var första gången jag såg honom live, men absolut inte den sista!

Imorgon kommer det ett mer utförligt inlägg och fler bilder.
Men för tillfället får denna bild duga.



Kommentarer
Postat av: sofia

Hej! Jag kom in på din blogg när jag sökte på lite om mika och konserten. Du tog möjligtvis inga bilder under sista låten, lollipop? :)

2010-03-21 @ 19:38:57
Postat av: angelica

Hej :)



Jag tog lite bilder under Lollipop, men de blev inte speciellt bra då alla stora ballonger var i vägen :P



Visst, några bilder är väl helt okej, men ja, kanske inte världens bästa kvalité på dem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback