glittering gabriel

Idag ska jag ta några, vingliga, steg mot en mer feminin version av mig själv. Jag pratar alltså om mina nya skor. Med klack. Jo det är sant. Jag har klackar på skorna. Inte skyskraps-höga, men högre än vad jag är van vid. Jag har ju inte klack på mina converse. Så, nu ska vi se hur många ben som bryts och hur många blåmärken jag vaknar upp med imorgon. Spännande.

Vi ska alltså fira att kursen är avslutad, så gott som. Inga mer lektioner i alla fall. Det blir med utbytesstudenterna. Blir att fila på engelskan, men utav någon underlig anledning verkar den alltid bli bättre under kvällen. Kan ha något att göra med att antalet cidrar ökar allt eftersom klockan blir mer och mer.

Mohawk-light.

How-to guide

Design: Marit, kroppspalatset

Färg: Från egen produktion

Produkter: Vax, hårspray, vax, humidity spray, vax.

Och sen avsluta med lite mer vax.


Kommentarer
Postat av: s

Du har ju visst haft klackar större delen av ditt liv, fotbollsskorna. Många små klackar ;)

2010-03-31 @ 18:34:29
Postat av: anna

haha du ska nog vara glad att du inte har klack på conversen ;)

Postat av: Sofia L

snyggt! Jag vill också klippa mig. men här ska de snaggas.. på sidorna iaf. :P

2010-03-31 @ 21:38:00
URL: http://kickbackwithapuzzle.blogg.se/
Postat av: Frida

skitsnyggt!

2010-04-01 @ 00:21:57
URL: http://frullaaan.blogg.se/
Postat av: mandis pandis

görsnyggt ju! Jag har med klippt mig och färgat håret, ser ut som Gustav vasa. Den gula färgen passar till påsk i alla fall. Nästa gång ska jag boka in Marit som frisör!!!!!

2010-04-01 @ 22:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback