Here in my car I feel safest of all I can lock all my doors It's the only way to live In cars

Så idag var det första grästräningen. Var en lugn sådan, seriepremiär imorgon så det var ju inte så konstigt. Roligt och skönt att träna på gräs.

Mina färdmedel till och från träningen var lite annorlunda. Men variation är inte fel. Buss och promenad till träningen. Buss för att min cykel protesterar. Promenad för att bussen tog en annan väg än vad jag trodde vilket resulterade i att jag fick panik och tryckte på stopp och gick till planen via en liten omväg.
Hem från träningen fick jag skjuts av Ankan på hennes cykel och det var väldigt roligt och blött, men mest roligt. Och det gick bra, även om hon inte hade fått cykeln på köpet så funkade det bra. Ramlade liksom inte en enda gång.

Nu ska jag gå och sortera tvätt, lyckades ju få tvättid klockan 07:00 imorgon. Hur många tror att jag lyckas pallra mig upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback