fredagskväll

Jag är inte på topp.
Stress och övertid på jobbet, sen kom jag fram till att jag inte kan åka till Trollis och möta världens bästa Skog. Det gjorde mig så himla ledsen. Jag bröt ihop. För när man blir ledsen, så kommer ju allt upp liksom, allt som man samlat på sig. Jag fungerar så. Nu kommer det sakta men säkert bli bättre igen, men fram tills dess ska jag hålla mig för mig själv. Jag trivs bäst ensam när jag är på detta humöret.
Det innebär dock inte att jag saknar mina vänner mindre för det. Idag saknar jag dem mer är någonsin. Det kanske låter lite ologiskt, men allt kan inte vara logiskt hela tiden heller. Och jag vet att vi snart kommer ses igen allihopa, för vi måste det. Vi bara måste det.


Amanda "Trädet"
Sofia "Barret"
Jenny "Lövet"
Jag älskar er så otroligt mycket.


Kommentarer
Postat av: trädet

Älskar dig så himla mkt oxå! Vi saknade dig men självklart måste man få vara ensam när man känner att man behöver det! Om du kan så är du varmt välkommen på min och Adams student/examensfest på Norskehuset i Långed 11/6. puss puss

2010-05-11 @ 15:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback